nellysvarld

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Hos Melina och Meja

Av Nelly - 29 december 2011 18:18

Tjabbatjena! 

är hos mina vänner Melina och Meja Kempe, ska sova över hos dom.    Jag har lekt med dom hel dagen, vi lekte förut att vi är fattigaa och kalla.   Melina och Meja ser ut såhär   

Dom har en blogg tillsammans som heter http://systrarnakempe.bloggplatsen.se, dom har även egna bloggar som heter http://melinalovejocke.bloggplatsen.se/ och http://mejssan.bloggplatsen.se/. Ni borde kolla in bloggarna, dom äger, jag menar verkligen ÄGER!!  

Det här är en video som vi satt och garva åt jätte länge!  Det är så himla fult!! Irriterande, roligt, fult och lite tjejigt,,, Titta och njut innan ni dör av skratt!!   

 

Om ni fortfarande överleft även om ni sett videon så måste jag säga grattis, alla människor klarar det,,,  


Jag ska göra allt för att skriva minst en gång per dag!    Kom in och kolla varje dag och kolla in bilder, inlägg och filmer. Ni får även läsa om mitt liv, vänskap, kärlek och svårigheter,,, 


Ses imorgon

//Nelly     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly - 4 januari 2012 14:37

Ska till trollhättan nu, kommer inte kunna skriva på bloggen förrän på Söndag. Jag måste skynda nu. Hare bra när jag är borta!//Nelly!   ...

Av Nelly - 3 januari 2012 23:47

Sorry! Har inte bloggat på 2 dagar nu! Jag har haft fullt upp! Imorgon ska jag på begravning.   Min pappas farmor har dött. Hon blev 98 år gammal. (Gamling)!   Jag hoppas att dom som följt min blogg inte slutar med det nu!  Och om ni har gjort ...

Av Nelly - 1 januari 2012 11:00

Har ni glömt att jag vill att ni röstar till en ny header!?! Jag skrev ju lite längre ner på sidan. Med rubriken "Ny header!! Help!!" Jag bad er att rösta!! Gå ner och kolla vad jag skrev så att ni kan rösta, jag vill ha ett svar snart.Jaja, de...

Av Nelly - 1 januari 2012 00:00

GOTT NYTT ÅR!!!!! He's with stupid! -->  

Av Nelly - 31 december 2011 11:54

Hej!    Nu ska jag sticka till några av mina föräldrars kompisar, dom har iallafall en dotter jag kan vara med.    Ska fråga om jag kan låna en dator av dom så att jag kan skriva "gott nytt år" med stora fina bokstäver. Nu ska jag snart stick...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 1. ( Den jag redan har )
 2. ( pussmunnen )
 3. ( jag i ögat )
 4. ( 4 stycken jag, hehe... )
 5. ( skon )
 Eller tycker du att min blogg är så dålig så du vill ta bort den? Tryck då här.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards