nellysvarld

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Har inte bloggat

Av Nelly - 3 januari 2012 23:47

Sorry! Har inte bloggat på 2 dagar nu! Jag har haft fullt upp! Imorgon ska jag på

begravning.   Min pappas farmor har dött. Hon blev 98 år gammal.

(Gamling)!   Jag hoppas att dom som följt min blogg inte slutar med det nu! 

Och om ni har gjort det så kom tillbaka! Jag vill jättegärna ha fler läsare!

Ni som har varit med och läst hittils har varit riktigt bra!

Jag vill även göra lite "reklam" för en blogg som berättade om min

blogg. Hon skrev att den var fin! Hennes fina lilla MSP (Movie star planet)

blogg heter http://moviestarplanet-evelina.bloggplatsen.se/ .

Hoppas ni gillar den för det betydde mycket för mig att hon skrev att jag

var hennes "veckans blogg". Så nu säger jag ännu en gång FÖRLÅT!!


Förlåt igen!

//Nelly!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly - 4 januari 2012 14:37

Ska till trollhättan nu, kommer inte kunna skriva på bloggen förrän på Söndag. Jag måste skynda nu. Hare bra när jag är borta!//Nelly!   ...

Av Nelly - 1 januari 2012 11:00

Har ni glömt att jag vill att ni röstar till en ny header!?! Jag skrev ju lite längre ner på sidan. Med rubriken "Ny header!! Help!!" Jag bad er att rösta!! Gå ner och kolla vad jag skrev så att ni kan rösta, jag vill ha ett svar snart.Jaja, de...

Av Nelly - 1 januari 2012 00:00

GOTT NYTT ÅR!!!!! He's with stupid! -->  

Av Nelly - 31 december 2011 11:54

Hej!    Nu ska jag sticka till några av mina föräldrars kompisar, dom har iallafall en dotter jag kan vara med.    Ska fråga om jag kan låna en dator av dom så att jag kan skriva "gott nytt år" med stora fina bokstäver. Nu ska jag snart stick...

Av Nelly - 31 december 2011 11:45

Hej!   Jag bloggar mitt i natten nu för att jag vill ha en ny header, fast ni läsare bestämmer ju om jag borde ha det eller inte. Jag har några förslag här som ni kan kolla på.Längre ner på sidan finns det så att ni kan rösta på ett, två, tre o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 1. ( Den jag redan har )
 2. ( pussmunnen )
 3. ( jag i ögat )
 4. ( 4 stycken jag, hehe... )
 5. ( skon )
 Eller tycker du att min blogg är så dålig så du vill ta bort den? Tryck då här.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards