nellysvarld

Alla inlägg under december 2011

Av Nelly - 31 december 2011 11:54

Hej!   

Nu ska jag sticka till några av mina föräldrars

kompisar, dom har iallafall en dotter jag kan vara med.   

Ska fråga om jag kan låna en dator av dom så att jag kan skriva

"gott nytt år" med stora fina bokstäver. Nu ska jag snart sticka, jag ska

försöka vara vaken HELA natten!   Varje nyår försöker jag med det,

fast jag misslyckas alltid. Det här året ska jag klara det!!

Fast när jag är trött blir jag , typ, jätteglad. Jag skrattar och ler

åt allting. Iblan ramlar jag ner på golvet och garvar,   sedan säger mamma

åt mig att sova så klarar gör jag det för att jag är så trött,,,

Jaja, ska försöka skriva när det blir ett nytt år! Måste göra mig snygg inför nyårs

festen nu, så vi ses kanske inatt. När det blir ett helt nytt år!!  


Hare bra

//Nelly   

Av Nelly - 31 december 2011 11:45

Hej!   Jag bloggar mitt i natten nu för att jag vill ha en ny

header, fast ni läsare bestämmer ju om jag borde ha det eller inte.

Jag har några förslag här som ni kan kolla på.Längre ner på sidan finns det

så att ni kan rösta på ett, två, tre o.s.v Där bestämmer ni vad jag

ska ha, ni kan också skriva i en kommentar. Jag räknar ihop rösterna senare så får

vi se vad det blir.Skriv i en kommentar eller rösta här nere

på den siffra du vill ha!


1. är headern jag redan har som ni ser här uppe.


2. Pussmunnen

 


3.Jag i ögat  

 



4. 4 stycken jag, hehe...

 



5. (den sista) Skon!

 


Rösta på vilken ni vill ha som header. Det första ni ser när

ni kommer till bloggen. Vad ni än väljer så tar jag det! Rösta som

ni vill! Förresten, gott nytt år!!   Jag kommer skriva det igen när det

blir ett nytt år, sitt inne på bloggen och kolla så ser ni att det står där med storabokstäver!


Ha så kul och rösta på den bästa nu! 

//Nelly  

Av Nelly - 30 december 2011 17:26

Tjena!!   
Har kommit hem från Meja och Melina, hämtade lite
bite linepizza på vägen.

Den var riktigt god! Nu blir det bara att chilla lite och ta're lugnt.

Fast Min lillebror (Ludvig) tog allt godis som jag GJORT!!  

Han gör mig GALEN ibland!!

Jag jobbade hårt med dom!!   

Snart kommer också det nya året!! Kan knappt vänta!! Jaja,

det är allt som händer,,,

Boooooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!

I know!!   

Fast innan jag går så ville jag visa en bild

av mig. Ni kanske vill det, här är jag!!   

 

Bilden är förstås från när jag var nio men det

är en bild på mig iallafall.


Ses!!

// Nelly!   


P.S Ni glömmer väl inte att kolla in Melina och Mejas bloggar? Först Melinas blogg som heter http://melinalovejocke.bloggplatsen.se/, Mejas heter http://mejssan.bloggplatsen.se/. Sedan har dom också en tillsammans som heter http://systrarnakempe.bloggplatsen.se/.

Av Nelly - 29 december 2011 18:18

Tjabbatjena! 

är hos mina vänner Melina och Meja Kempe, ska sova över hos dom.    Jag har lekt med dom hel dagen, vi lekte förut att vi är fattigaa och kalla.   Melina och Meja ser ut såhär   

Dom har en blogg tillsammans som heter http://systrarnakempe.bloggplatsen.se, dom har även egna bloggar som heter http://melinalovejocke.bloggplatsen.se/ och http://mejssan.bloggplatsen.se/. Ni borde kolla in bloggarna, dom äger, jag menar verkligen ÄGER!!  

Det här är en video som vi satt och garva åt jätte länge!  Det är så himla fult!! Irriterande, roligt, fult och lite tjejigt,,, Titta och njut innan ni dör av skratt!!   

 

Om ni fortfarande överleft även om ni sett videon så måste jag säga grattis, alla människor klarar det,,,  


Jag ska göra allt för att skriva minst en gång per dag!    Kom in och kolla varje dag och kolla in bilder, inlägg och filmer. Ni får även läsa om mitt liv, vänskap, kärlek och svårigheter,,, 


Ses imorgon

//Nelly     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 1. ( Den jag redan har )
 2. ( pussmunnen )
 3. ( jag i ögat )
 4. ( 4 stycken jag, hehe... )
 5. ( skon )
 Eller tycker du att min blogg är så dålig så du vill ta bort den? Tryck då här.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards